ARBO media a sarbatorit saptamana aceasta Craciunul in stil #theAIM, impreuna cu bloggerii de travel, wellbeing, parenting si cei de food, noua nisa adaugata in portofoliul Arbo Influence Marketing.
Petrecerea de Craciun i-a adus impreuna pe prietenii si colaboratorii din divizia The AIM, un prilej de a se cunoaste mai bine si a impartasi povesti si proiecte frumoase in care sunt implicati. A fost cadrul ideal pentru a intari legatura dintre comunitatea bloggerilor AIM si echipa ARBO media implicata in acest nou proiect, care, la doar cateva luni de la lansare, incepe sa prinda contur.
THE AIM – se pozitioneaza pe piata de influence marketing ca promoter al neconventionalului prin proiecte dinamice, care implica intelegerea si adaptarea mesajului in functie de nevoile clientului. ARBO media promoveaza bloggerii nisati si crede in puterea lor de a forma curente si de a schimba opinii datorita comunitatilor pe care acestia le-au creat in jurul lor prin autenticitate.
Craciun fercit tuturor!
Multumim celor care au facut posibil #theAIM Christmas Party: Coolinart, Chez Odette, Nedelya, Vel Pitar, Betty Ice, PLANBeer, Cramele Samburesti, Somersby, Aqua Carpatica, Granini, Himalaya, Boiron, Yves Roche.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.